1. Spôsob objednávania
2. Povinnosti predávajúceho
3. Povinnosti kupujúceho
4. Ceny tovaru
5. Dodacie podmienky
6. Termín dodania
7. Spôsob dodania
8. Zrušenie objednávky
9. Reklamácia
Objednávať si môžete on-line priamo na našich stránkach, alebo na našej e-mailovej adrese getlock@getlock.sk, kde uvediete presný názov tovaru, počet objednaných kusov, Vašu presnú adresu a telefónne číslo. Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru. Po zaslaní objednávky Vám obratom zašleme potvrdenie o prijatí objednávky.
Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:
1. Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
2. Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
3. Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Nezodpovedáme za:
1. Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
2. Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
3. Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám, takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.
Kupujúci sa zaväzuje:
1. Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť predávajúcemu.
2. Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.
1. Ceny uvedené v našom internetovom obchode, ktorého prevádzkovateľom je spoločnosť LTG, s.r.o., sú platné v čase objednania tovaru vrátane 20 %DPH (daň z pridanej hodnoty). Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. K cene tovaru je pripočítané dopravné.
2. Predávajúci má právo požadovať zálohu vo výške 70% z konečnej ceny objednávky.
Zľavové kupóny nie je možné kombinovať, pri jednom nákupe sa dá použíť maximálne jeden kupón.
Objednávky vybavujeme priebežne s tým, že ku každej objednávke pristupujeme individuálne, to znamená, že ak niektorý z objednaných tovarov nemáme, vopred Vás upozorníme zaslaním potvrdzujúceho e-mailu alebo telefonicky. Preto je dôležité v objednávkovom formulári vypísať vždy e-mailovú adresu, aj telefónne číslo)
Dodacia lehota je najneskôr od 1 - 4 týždňov po obdržaní objednávky. Po vybavení objednávky vždy zákazníka informujeme, že jeho objednávka bola zaslaná. Ak zásielku neobdržíte po uplynutí 4 týždňov, odporúčame informovať sa u nás telefonicky, prípadne e-mailom. Ak si objednáte tovar, ktorý sme vypredali, prípadne bol z akýchkoľvek dôvodov stiahnutý z predaja, po zistení tejto skutočnosti Vás budeme kontaktovať (e-mailom alebo telefonicky).
Dodanie na Vami zvolenú adresu v SR prostredníctvom spoločnosti Toptrans, prípadne inej zvolenej kuriérskej spoločnosti, účtujeme:
5,- EUR pri objednávkach do 150,- EUR
Pri objednávkach nad 150,- EUR (vrátane) je doprava ZDARMA.
Osobný odber je možný v showroome exterio počas otváracích hodín, počas ktorých je tovar možné vidieť a vyskúšať.
Pondelok - Nedeľa: 10:00 - 18:00 hod.
showroom exterio
(obchodné centrum STYLA, vedľa Shopping Palace Zlaté piesky)
2. poschodie
Studená 4B/18496
821 04 Bratislava
Objednávku je možné zrušiť najneskôr do 24 hodín od objednania.
Podmienky zrušenia objednávky
Ak po odoslaní objednávky v priebehu 24 hodín zistíte, že Vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie nám zašlite na getlock@getlock.sk Obratom Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.
Po prevzatí tovaru si na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že Vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky. V takomto prípade Vám pošleme zásielku novú.
Pri osobnom preberaní tovaru je zákazníkovi umožnené preberaný tovar rozbaliť a dôkladne prezrieť. Následná reklamácia sa po prebraní takto skontrolovaného tovaru nevzťahuje na odchýlky neznemožňujúce riadne užívanie tovaru.
Záručná doba
Podmienkou uznania reklamácie je, aby bola uplatnená v záručnej lehote. Záručná lehota je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Ak má tovar dlhšiu záručnú lehotu, je predávajúci povinný vydať kupujúcemu pri predaji riadne vyplnený a potvrdený záručný list, v ktorom sú určené podmienky a rozsah tejto záruky. Ak sa reklamácia kupujúceho vybaví výmenou chybného tovaru za bezchybný, platí na nový výrobok záručná lehota od prevzatia nového tovaru. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky alebo dielca, na ktorý bola poskytnutá záruka.
Neodstrániteľné chyby
Ak ide o neodstrániteľné chyby, ktoré bránia tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať, môže kupujúci požadovať výmenu chybného tovaru za bezchybný. Pokiaľ výmena chybného tovaru za bezchybný zo strany predávajúceho nie je možná, môže kupujúci požadovať zrušenie zmluvy a vrátenie zaplatenej čiastky.
Odstrániteľné chyby
Za odstrániteľné chyby sa považujú chyby tovaru, ktorých odstránením neutrpí vzhľad, funkcia a akosť tovaru. Ak ide o odstrániteľné chyby, môže kupujúci požadovať:
a) bezplatné, riadne a včasné odstránenie chýb
b) výmenu chybnej súčiastky alebo dielca, ak sa chyby týkajú iba súčiastky alebo dielca
c) výmenu tovaru ak tento ešte nebol použitý
Reklamácia sa vzťahuje na:
preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania
Reklamácia sa nevzťahuje na:
farebné odchýlky produktov k obrázkom na internete alebo v tlači
mechanické poškodenie vzniknuté nesprávnou manipuláciou
Nárok na uplatnenie reklamácie u predajcu zaniká:
nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu alebo záručného listu
neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru
uplynutím záručnej doby tovaru
mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim
neodborným zaobchádzaním, oblushou, alebo zanedbaním starostlivosti o tavar
poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými na území SR poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami
neodborným zásahom, poškodením pri vlastnej doprave, poškodením ohňom alebo iným zásahom vyššej moci
zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby
Za neopodstatnenú reklamáciu sa považuje, ak kupujúci reklamuje osobne prevzatý nepoškodený tovar a budúcu reklamáciu písomne neavízoval najneskôr 7 dní od osobného prevzatia tovaru. Každému kupujúcemu je pri osobnom prevzatí tovaru umožnené tovar si dôkladne skontrolovať a prípadne odstúpiť od zmluvy.
Postup pri reklamácii
Ak sa vyskytne na kúpenom tovare chyba, je kupujúci oprávnený uplatniť práva zo zodpovednosti za chyby tovaru (reklamovať ho). Vedúci predajne alebo poverený pracovník je povinný po preskúmaní rozhodnúť o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do siedmich dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie chyby. Kupujúci nemá nárok na reklamovanie vád, na ktoré bola poskytnutá zľava a o ktorých ho predávajúci informoval.
Neopodstatnený výjazd k reklamácii
Pri neopodstatnenom výjazde k reklamácii má predávajúci právo požadovať od kupujúceho poplatok vo výške nákladov spojených s výjazdom. Predávajúci si zároveň vyhradzuje právo nevracať za takýto tovar peniaze a právo nezameniť ho za iný tovar.
Vyhlásenie o ochrane osobných údajov
Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.
Prajeme Vám príjemný nákup
LTG, s.r.o.
Studená 4B/18496
82104 Bratislava
IČO: 44908920
DIČ: 2022911242
IČ DPH: SK2022911242